::.Da' Sweet Friend Follows.::

Friday, June 12, 2009

research paper dan award dan kenduri

Allah jualah yang menciptakan kasih sayang sesama manusia
agar dengan kasih sayang itu, kita menyayangiNya ~ATN, hasrizal

research paper
saya sudahpun menghubungi pensyarah yang menjadi penilai kedua mini thesis saya. beliau sudahpun memberi verbal comment untuk correction yang perlu dibuat. asalnya saya akan mengambilnya (thesis itu) di pejabat postgraduate hari ini, tetapi atas sedikit masalah teknikal, saya tangguhkannya kepada minggu depan. serentak dengan itu, saya telah sediakan sedikit buah tangan buat insan2 yang banyak membantu saya menyiapkan research saya. antaranya 5 responden interview saya (read: adalah sangat terlambat baru nak bagi sovenir, tapi tak mengapalah kerana it's better than nothing), kerani pejabat, rakan yang membuat proof reading dan beberapa insan lain.


cukuplah begitu (read: constrain budget seorang penganggur), sekalipun nilainya tidak seberapa namun usaha ada di situ. sama seperti usaha penerimaya yang mebantu saya seikhlas hati. walaupun mini thesis saya belum siap sepenuhnya sampai ke penghujung, namun saya rasakan tiada salahnya saya treat mereka lebih awal. tanda terima kasih saya in advance. huhu. tapi tiada niat melobi mereka. ikhlas dari saya. usaha tangan sendiri. untuk memberi keadilan untuk setiap penerima, saya timbang setiap bungkusan kecil 100g. disisipkan bersama kad kecil tanda ingatan berpanjangan.

award
sahabat saya anugerahkan saya dengan award. untuk teman wanita. saya ramai teman wanita yang saya sayang. namun, kebanyakan mereka tidak memiliki blog. atau saya tidak tahu mereka ada blog. setiap hari, trafik blog saya meningkat. saya percaya kebanyakannya datang dari teman-teman wanita yang mengenali saya. tapi saya tidak dapat mengenal pasti mereka, kerana semuanya silent reader. janganlah silent lagi kawan-kawan, muncullah dengan tinggalkan komen anda di petak jerit (baca: shout box) atau pun petak jejak (baca: comment box). jadi saya boleh pass kan award ini untuk kamu pula nanti! by the way, untuk sahabat saya khadijah yang kirimkan award ini, terima kasih ya!



kenduri
musim kenduri masih belum berakhir. saya dan mr.soulmate akan ke melaka esok. sepupu dari sebelah soulmate pula membina mahligai cinta. untuk lebih mudah, kami akan bermalam di rumah mertua saya di kajang malam ini. mr.soulmate akan terus ke rumah ibunya terus dari tempat kerja. jadi, saya yang keseorangan di rumah ni akan berangkat ke rumah bonda sendirian menaiki tren ke destinasi. sebelum itu perlu selesaikan insuran kereta dahulu. mr.soulmate akan jemput di putrajaya sentral sampai nanti.

eh, saya sudah kelewatan ni, nak kemas baju dan berangkat ke sana. doakan saya ek. happy best weekend semua. salam, nanti jumpa lagi. selamat hari jumaat juga!


No comments: