::.Da' Sweet Friend Follows.::

Tuesday, January 20, 2009

tag

"Tidak sempurna iman seseorang dikalangan kamu sehinggalah kamu menyayangi saudara kamu sebagaimana kamu menyayangi diri kamu sendiri" ~.::Sabda Rasulullah.::~

saya ingin menjawab tag dari sahabat baik saya, yang sudah sangat lama tak dijawab..hihi jangan marah eeee... ok..here it's goes

1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.
2) Don't change your clothes, don't fix your hair... just take a picture.
3) Post that picture with NO editing.
4) Post these instructions with your picture.
5) Tag 10 people to do this.




gambar ini ketika sesi menyahut cabaran jantung hebat
memang recent, lantaran mr.soulmate annual leave semalam
tengok ni memang tak edit, gambar blury saya cume letakkan frame...

sambil tue meh kita kongsikan lagi gambar sekitarnya,

sekitar taman tasik seri gombak

tenang dan segar

terjaga dan terpelihara..
masjid itu, di mana mr. soulmate sering datangi untuk solat maghrib berjemaah jika berkesempatan usai pulang dari tempat kerja


saya tahu ade lebih kurang sepuluh orang yang baca entry ini, jika anda masih belum di tag,
saya tag anda...
buat eyhh..buat tau!!

No comments: