::.Da' Sweet Friend Follows.::

Wednesday, January 21, 2009

tag lagi

success is a journey not a destination
so stop running

saya buat tag lagi kali ini. tiada sesiapa pun tag saya sebenarnya. saya cuma suka dengan tag yang di buat oleh ayin yang kemudiannya meng'tag' marliza. oleh kerana saya suka, jadi saya nak buat juga. dan saya rasa google image itu sangat bijak membaca fikiran saya. okeh mari kita lihat permainannya.

Rules: The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tag 6 people.


I am
emotional
it's not that i am aggressive, just when i'm typing 'emotional', it shows me this and it's related to my story recently. my close friends know what it is all about. tapi bijak lah google membaca fikiran saya
saya selalu beremosi dalam banyak perkara. jadi, maafkan saya for beeing too emotional

I really want to go to



My favorite place



My favorite thing is




My favorite drink is




My favorite food is




My favorite color is definitely



I live in



I was born in





I attended



My favorite story is

tak semua cerita ni saya tengok...sebahagiannya ya..
saya gembira dan terhibur dengan kartun



This is my hobby


And I definitely wish for
saya inginkan ketenangan dengan hati yang bersih dan rational selalu..
selesai!


saya mahu tag mereka yang lain
1. ila nursyahida
2. ila nursalina
3. wan mai (bie)
4. mardeque
5. asma' soleha
6. asni
**sesapa saja yang mahu


***********
dalam nota yang lain, saya ingin mengucapkan
to my luvly sister,
ila nursaliza


and my in laws,
juliana jasin


may your days bring happiness and cheers forever!

No comments: