::.Da' Sweet Friend Follows.::

Friday, December 26, 2008

xmas holiday

we wish u a merry xmas
we wish you a Merry Christmas
and a happy new year!


to all readers who are celebrating Christmas, Merry Christmas. eh, salah ke just wishing? tak kan...jadi xmas tree n hadiah2 in the above pic are for you exclusively. we had jalan2 sekitar Ampang menaiki LRT Putra dari rumah kami sempena cuti satu hari, semalam. mr.soulmate kata saya suka sangat 'berjalan', jadi dia bawa saya 'berjalan'.

kami turun di stesen ampang park. had jalan2 di ampang park mall, kemudian berjalan terus ke klcc. kata mr.soulmate, dulu sebelum ada klcc ampang park la tempat tumpuan. tapi kini, agak kurang visitors la..ramai yang telah ke klcc. tapi ampang park still not bad. okeyla...had mc flurry as minum petang. ummph yummy!..huhu~


haa..nampak kan beza kesibukan di klcc dan ampang park. ampang park agak lengang gitu. klcc itu pula wah..sangat pack. tambah pulak waktu cuti begini. heh sesak...we had spaghetti milano and the black paper fried kuew tiaw berserta pastinya, plain water (which is good for health) for our dinner. kemudiannya kami singgah sebentar ke rumah ayahbonda saya, beserta sate hj samuri yang terkenal itu sebagai buah tangan. reach home at 11.30pm. huh penat sungguh tapi saya suka dan gembira!

No comments: