::.Da' Sweet Friend Follows.::

Tuesday, April 10, 2012

promosi

ABAYA DINDA COLLECTION

salam kawan-kawan semua. syukur atas nikmat Allah yang tidak terhingga. kini AbayaDinDaCollection secara rasminya telah dilancarkan. sila ke www.abayadinda.blogspot.com atau like kami di facebook https://www.facebook.com/AbayaDinda



sila beri sedikit masa untuk kami upload semua koleksi yang ada. sila juga follow AbayaDindaCollection untuk lebih promosi menarik yang akan diumumkan dalam sedikit masa lagi. Untuk koleksi abaya menarik dengan harga yang berpatutan sila lawati AbayaDinDaCollection. Bagi pengunjung NarmaAdilas, ada promosi menarik untuk anda. AbayaDinDaCollection menawarkan abaya dari jenis material yang bermutu sesuai untuk pemakaian di Malaysia. Ringan dan mudah digayakan, senang disimpan dan tidak mudah berkedut. Keterangan lebih lanjut, AbayaDinDaCollection sedia membantu anda.

Abaya DinDa Collection ditubuhkan atas hasil usaha dan sokongan penuh mr.soulmate. terima kasih yang tidak terhingga juga kepada ahli keluarga terutamanya adinda saya Syahida Amran yang banyak membantu dari segi promosi dan pemasaran. Abaya DinDa Collection bersama membantu dalam menggarap penerapan nilai-nilai murni islam dengan pemakaian yang terbaik mengikut kadar bertepatan dengan Syariah Islam. Kesudian anda mempromosi pakaian nilai murni harapnya mendapat ganjaran di akhirat kelak, InsyaAllah.

sekian :D

No comments: