::.Da' Sweet Friend Follows.::

Wednesday, October 14, 2009

my everly happy day

The tassel's worth the hassle!

alhamdulillah atas perancangan yang Allah susun untuk saya dan suami. selesai sudah kegembiraan hari raya. saya diberi lagi peluang kegembiraan majlis graduasi. minggu lalu pada ten ten (read: oct, 10) hari graduasi saya. ini convocation saya kali ketiga, selepas dua sesi pada tahun-tahun sebelum ini. terdahulu, pada 2006 saya menerima ijazah sarjana muda pertama dalam Islamic Revealed Knowledge, Fiqh kemudiannya ijazah sarjana muda kedua pada 2007 dalam Human Sciences, Psychology dan kali ini ijazah sarjana dalam Educational Psychology.

zaman belajar, pada saya kawan-kawanlah insan paling istimewa. mereka lah penyumbang dari segi moral, inspirasi dan kekuatan dalam menghadapi segala tekanan dan cabaran.

mereka antara rakan-rakan baik yang banyak membantu sepanjang saya melayari bahtera ilmu mengikut sesi masing-masing. saya tetap rindu dan tetap kenang mereka sebagai insan-insan yang terpenting dalam kamus kehidupan belajar saya.

[klik gambar untuk resolusi lebih baik]

berbeza pula, apabila umur meningkat dewasa, status pula telah berubah, suami sebagai soulmate banyak memain peranan dalam memberi sokongan moral dan mengambil langkah memahami diri saya demi dual tugas yang saya galas sebagai pelajar dalam masa yang sama menjadi suri dalam hidupnya. keluarga pula, terutama ibu dan abah memberi sepenuhnya sokongan kewangan dan sokongan lainnya bagi menampung seluruh perbelanjaan dan pembinaan diri saya sepanjang dunia saya bergelar pelajar. terima kasih yang tidak terhingga saya ucapkan untuk mereka.

[klik gambar untuk resolusi lebih baik]

akhirnya, saya berjaya juga menamatkan pengajian hingga ke tahap ini. terima kasih buat semua yang membantu.

buat sahabat-sahabat semua, good luck on all you do! wish you good luck with flying colors on your future career and pathway.

mereka ini sahabat, mereka ini juga teman. thanks for the love we share, and thanks for the care given. buat semua yang banyak membantu, terima kasih saya ucapkan. tanpa kalian, saya tidak mampu berada di mana saya berada sekarang. thanks a lot dear!


No comments: