::.Da' Sweet Friend Follows.::

Wednesday, November 5, 2008

what do you do


kemajuan asas pelajaran itulah cogan kami
tuntutlah ikut panduan dengan sepenuh hati

belajarlah..belajarlah

(credit:lagu sek rendah saya)

what would i do when studying? selalunye saya jarang sekali study dengan full concentration...it is biasenye diselang selikan dengan berborak2 dengan kawan2..tapi itu dulu la waktu my life full with friends around..ataupun saya akan menjadi ketua study group dan terangkan kepada kawan2 tentang apa yang dipelajari...
dulu begitu...


tapi kini, time chang
ed...berubah mengikut perubahan masa...saya tidak lagi study bersama kawan2 menjelang peperiksaan...mereka semua telah menamatkan pelajaran
miss u all..
*jah*tonah*ton*imah*farida pasha* dan lain2
kini,saya cume belajar seorang diri di rumah ataupun kalau lebih rajin sendirian di library...
waaa mendengar statement itu, betapa rajinnya dan bersungguhnya saya...owh, itu tidak sebenarnya...
selalunya saya cepat bosan sendirian..jadi dengan teknologi yang ada sekarang, sambil saya study atau ulangkaji pelajaran u
ntuk peperiksaan, saya mengubati kebosanan dengan melayari blog kawan2, 'ym'ing with sesapa yang online juga menulis blog sendiri seperti yang saya lakukan sekarang..(*mr.soulmate jangan marah ye..:P*)

haha setakat ini esok ( 6 nov 08) saya ada satu paper, juga telah siap satu assignment yg due nye telah lepas dan saya tinggal lagi satu assignment yang perlu disiapkan dan satu lagi paper yang bakal diduduki pada 11 nov 08 nanti
..sekian dulu...

No comments: