::.Da' Sweet Friend Follows.::

Thursday, November 6, 2008

perjuangan belum selesai


the road ahead will be long our climb will be steep
we may not get there one year or even one term...
(Barack Obama newly led)

usai sudah peperiksaan hari ini...tinggal satu lagi selasa nanti...rakan2 sekeliling bertanya, "macammana periksa tadi..boleh jawab ke? ngee...boleh jawab mmg boleh...lenguh tangan ni menulis...kalau dahulunye ape yg dibaca itu aje la yang mampu dicurahkan..tidak lebih dari itu...sekarang ni lain pulak..mencurah curah je idea yang terlontar..tp please people, betul atau tidak saya tidak tahu ye...hehehee
teori saya, style of learning for this level is different compared to undergrad dulu..sekarang kami dilatih untuk berfikir secara lebih kritis...its not seperti bur
ung kakak tua yang tidak faham ape yang dicakapkan...no more parroting lagi...
mungkin juga kematangan disebabkan peningkatan umur menukar cara pemikiran saya...persediaan untuk peperiksaan cukup dengan memahami subjek sepenuh hati, kemudian tawakal di bawa ke medan peperiksaan...ape-ape pun,kawan2 thanks atas doa kalian semua...


sekalipun saya sedang sibuk (kononnya sibuk) dengan peperiksaan dan lain-lain kesibukan yang dibuat2, saya rasa saya tidak ketinggalan untuk tahu hot news sekarang ini...
Barack Obama, the first black US president...changed the history
in world ..we wait for the changes, because the chanages will change us too....
I won't talk about him
and his victory coz I'm almost know nothing about him and sekitar dengannnya..harap maklum
Sahabat saya ada bercerita..jemputlah ke sana...

No comments: