::.Da' Sweet Friend Follows.::

Wednesday, December 29, 2010

GO GO!


SKUAD HARIMAU MALAYA!


picture inspired by: ian

selamat berjaya untuk perlawanan malam ini. pihak lawan tuh saja ja nak pscho kita dengan isu laser lah dan macam-macam isu lagi. rilek aaa, kitorang kalah 5-1 dulu pun tak kecoh pun macam lu orang. lu orang apa hal? biasalah, kalau orang berpelajaran tinggi memang tak buat benda-benda budak sekolah rendah nih. kalah nanges...!uwaaa..uwaaa...pastu tak puas hati pijak bendera negara orang. ape kes lu? dah, orang kite pon kalau kalah tak yah jadik macam diorang. wat maluuu jer...

GOOD LUCK GUYS!
dari kami yang jauh, mendoakan kejayaan buat MALAYSIA sekali lagi dalam AFF Piala Suzuki 2010 malam ini...


4 comments:

dandelion kiss said...

ALHAMDULILLAH,
MALAYSIA MENANG
4-2
KE ATAS INDONESIA.

HAPPY!

ila nursalida said...

ian: yeay!dan kamu semua dpt cuti...double yeay!

Mila@Rimbun said...

yeahhh coti coti bestnyerr

ila nursalida said...

k.mila: memang best kan...kami pon mmg coti hari jumaat..heh