::.Da' Sweet Friend Follows.::

Wednesday, November 12, 2008

usai sudah

When you feel down because you didn't get what you want,
just sit tight and be happy because
Allah has thought of some thing better to give you.


usai semua tugasan berkenaan dengan pelajaran. saya telah selesai urusan peperiksaan juga tugasan kerja. cuma berdoa sahaja dan menanti keputusan. bantu saya dengan doa ya...
dengan itu, saya cuma tinggal satu semester untuk menamatkan tingkatan pelajaran ini. perlu dari sekarang mencari ruang kerja, mungkin. boleh bantu?saya tidak biasa kerna masih belum berhenti belajar sejak mula bangku sekolah dahulu





cuma, selang seli dengan itu, i'm contracted for a part time job. namely called research assistant. membantu seorang pensyarah di jabatan ini menyelesaikan tugasan kajian beliau. bolehlah sedikit sebanyak menambah ilmu dalam bidang kajian juga membantu mr.soulmate menambah pendapatan keluarga. saya telah bercuti agak lebih kurang 2 minggu kerana menumpukan perhatian kepada peperiksaan. bermula hari ini, saya mula menjalani rutin kerja yang tertangguh sekian lama...




inilah rakan2 saya dimana tempat saya berada.mereka sering bersama berkongsi tawa dan ria saya.saya sangat suka berada dikalangan mereka.

No comments: