::.Da' Sweet Friend Follows.::

Wednesday, October 28, 2009

for the journey

Nature gave us one tongue and two ears
so we could hear twice as much we speak

what we are currently immerse in to!


mungkin sedikit bekalan kala merindukan air tangan masakan tanahair. sekalipun kami berdua betah sahaja untuk makan apa yang asalkan halal di tempat orang, namun kalau sudah meleleh air liur dan termimpi-mimpi nanti, siapa mahu bantu?


juga termasuk pesanan daripada perwakilan-perwakilan lain yang telah sedia berada di sana. hampir setiap malam, seusai mr.soulmate pulang dari tempat kerja we are heading out searching for the stuff. impaknya, saya dan mr.soulmate keletihan lantas house mate saya itu lewat bertolak ke tempat kerja dan sampai juga lewat. heh.



menyenaraikan semua barangan yang dibeli untuk tujuan rekod atas permintaan pihak penganjur, dan sesi 'clearance' rumah adalah suatu perkara yang sangat memerlukan kesabaran yang tinggi, kerajinan dan jatidiri yang mantap apabila melakukannya secara solo. heh. melihatkan keadaan rumah yang dah macam nih, kalau ada sesiapa yang berniat nak membuat lawatan akhir, lupakanlah yer. sedang serabut dan kelam kelibut disegenap penjuru rumah. masih banyak yang perlu untuk diselesaikan nih. saya undur diri dulu,yeah.

will be moving out to my parent palace, since there is a week to go to our 'seven eleven' date!


No comments: