::.Da' Sweet Friend Follows.::

Thursday, October 22, 2009

sperma, ovum dan hot fm

Our greatest pain is when we stop freely giving of ourselves
John Gray

salam semua pembaca. saya kini sedang santai di rumah. dah lama dah santainya. dengan title penganggur terhormat berijazah. jangan salahkan saya tidak keluar bekerja, jangan salahkan saya tidak membantu suami mencari nafkah keluarga. hanyanya takdir yang menentukan saya tidak perlu untuk bekerja sehingga saat ini. saya cuma sedang berlengah-lengah di rumah. membuat beberapa perkara yang perlu berkaitan rumah tangga. cukuplah, bak kata orang domestic engineer lah saya ini.

terdahulu, saya baca blog arin bercerita tentang sperma dan ovum. baca tajuk macam menggerunkan, bila baca isi baru faham. dan saya setuju dengannya. kemudian, baca blog bie wanmai pula. menceritakan ketiadaan motivasi selepas sepanjang-panjangnya bercuti. perihal menaikkan motivasi, dia bercerita pasal cerita yang sama dengan arin iaitu tentang sperma dan ovum. eh samalah! rupa-rupanya mereka dapat dari sumber yang sama. hot fm am krew punya cerita.

patut sangatlah hot fm dapat anugrah rangkaian radio media terbaik. baca selanjutnya di sini. buktinya buat dua sahabat saya ini. motivasi mereka dibantu oleh rangkaian radio prima ini. ini testimoni hebat nih. hot fm am krew juga biasanya menjadi peneman mr.soulmate yang mengharung 50km sehari untuk ke pejabatnya. at least, ade jugak modal dia balik nanti untuk bercerita dengan saya tentang kisah pagi di hot fm setiap hari.heh.

thanks and congratslah to hot fm. berkenaan dengan sperma, setakat ini tiada lagi yang berjaya menembusi ovum saya. owh, mencipta johan seharusnya makan masa, tenaga dan usaha yang gigih. kita dilahirkan sebagai johan sejak dari mula, jadi kenapa mahu mengalah pula bila sudah sampai tahap ini? berbanggalah dengan diri sendiri. walau siapapun kita, kitalah juara.


No comments: