::.Da' Sweet Friend Follows.::

Monday, December 27, 2010

jangan baca kalau anda sedang sibuk

Apabila berdua
Carilah tempat yang terang
~Suhaimi Meor Hassan~



(1) saya sedang kesejukan, jemari kaki dan tangan jadi beku hence saya rasa malas nak updates. cuma rajin bloghoping sahaja. maaf pada yang datang selalu untuk entri baru.

(2) saya sedang lapar tapi gusi saya bengkak pula, hence saya banyak minum sahaja untuk kenyang. bila dah lapar sangat saya makan dan kunyah dengan sebelah geraham sahaja. it's kurang selera.

(3) saya sedang batuk suara juga serak macam penyanyi rock, hence saya batalkan niat telefon bonda nanti dia risau pula.

(4) saya ada blog, tempat updates perkembangan hidup. disebabkan ada yang tak baca hence mereka kata saya sudah lama membisu. sigh...

(5) saya suka tanya untuk ambil tahu. tapi sebelum saya bagitahu sebab saya bertanya dia sudah jadi sangat emosi hence memberhentikan komunikasi secara paling tidak sopan. dia menjadi sungguh tidak matang kerana cinta. saya harap dia dapat berubah segera. haish...

dengan sebab paling atas, saya berhenti menulis di sini. ahah.

disclaimer: tajuk di atas sudah beritahu, kalau anda rasa its wasting ur time reading this crap, it is not my fault.

No comments: