::.Da' Sweet Friend Follows.::

Friday, July 10, 2009

kembali

Amaran: entri yang membosankan jika anda baca
kalau nak baca juga sila jangan kecewa

1. it has been too long break from my last entry. blog ni pun bukan setakat dah naik bersawang, (maklumlah, laman sesawang;read: web site) dah macam berpuaka dah. berpuaka dengan sebab rasa malas nak di update, macam ada puaka (eiii takuts). eh just kidding. mana ada puaka. kalau ada puaka mesti takde orang datang. tapi setakat pemerhatian, hits trafik mencanak juga naiknya. terima kasih kepada yang selalu hadir. tanpa jemu, walau pun tiada hidangan entry baru.


2. eh, merapu dan merepek pula saya. life sekarang is bit busy. ada beberapa urusan yang harus diselesaikan yang membataskan diri saya dengan internet. dengan keletihan dan stress, kadangkala manusia sering hilang pertimbangan tahap kesabaran. berlaku perselisihan faham, missunderstanding, misscommunication dan sebagainyalah. tahap yang menguji jiwa raga sampai mau rasanya naik fed up dengan kehidupan sekarang. namun saya percaya, itu cuma rencah kehidupan dengan ups and down nya.



3. saya berjanji dalam entri lepas untuk sebuah post tentang walimah di pihak suami saya. tapi oleh kerana keterbatasan waktu, saya kira ianya ditangguhkan untuk entri ulangtahun yang ke-3; tahun depan (insyaAllah jika masih dipinjamkan usia).

4. keputusan akhir pengajian telah saya perolehi. Alhamdulillah ianya diluar jangkaan yang dapat membanggakan orang sekeliling. adik saya pula berjaya ke IPTS di kuantan untuk membanggakan kehidupannya pula dengan ilmu di dada.



5. suami akan keluar ber-outstation for a week. tertangguhlah lagi tugasannya di pejabat, lantas menangguhkan lagi keberangkatan untuk transfer order nye. doa saya, kalaulah nak di tangguhkan untuk suatu jangka masa lagi, biarlah sempat saya berpuasa, berhari raya bersama sanak saudara, dan berkonvo untuk kali yang ke3 nya. baru syioook!

dahlah, saya nak berhenti secara mendadak, kerana tak tahulah apa jadi dengan diri saya yang macam kurang bersemangat menulis lagi.

p/s: gambar memang tiada kene mengena langsung dengan entri. hanya bukti sajian gembira sepasang suami isteri

No comments: