::.Da' Sweet Friend Follows.::

Wednesday, April 15, 2009

story for journey and procrastination

jika kau fikirkan kau boleh
kau pasti boleh melakukan

cepatnye masa berlalu. ade yang perasan (fokus) tak, ticker kecil kat sebelah tu? it's remind me a month to go. uppsss cepatnye. lagi sebulan saya akan (terpaksa) meninggalkan orang-orang dan kawasan-kawasan di zon selamat saya. adalah halnya saya ini sangat suka bermalasan. atau juga bak kata pn ayin yang cemerlang, sikap suka bertangguh. makin sikit hari, makin malas saya. wahai syaitan malas dan suka bertangguh, pergilah kau jauh dari badanku. pergilah...syuh..syuh...




lantaran hobi saya yang sukakan (tapi benci) procrastination ini, makanya saya terpaksa memohon extension for time submission untuk paper saya. sepatutnya harus dihantar jumaat ini untuk semakan penilai kedua. namun sekali lagi lantaran sikap buruk saya (yang selalu dileteri suami) ini, saya gagal menyiapkannya. kawan-kawan doa ye. agar saya lebih maju. lebih berdaya saing. dan lebih bersemangat.

till then, doakan syaitan suka menangguh kerja ini pergi menjauh!


****updated after lunch****
saya lah generasi itu, sayalah yang kurang bersenam itu, sayalah yang gemuk itu.
lantaran, cuaca tidak menentu sekarang (alasan kan!)
ngeeee :)

No comments: