::.Da' Sweet Friend Follows.::

Tuesday, February 10, 2009

thaqif the cutie

isteri cerdik yang solehah
penyejuk mata penawar hati penajam fikiran
di rumah dia isteri di jalanan kawan


ada banyak yang ingin saya nukilkan, tetapi masa sangat cemburu dengan saya. bila saya nak buat yang ini, saya terfikirkan itu, bila nak uruskan itu terfikirkan ini. yelah, masa kan ibarat mata pedang, kalau kita tidak memotongnya, dia yang akan potong kita. mahligai saya dan mr.soulmate telah menjangkau tahun yang pertama dan meniti detik tahun yang ke dua. mahligai yang dibina, disulami dengan sinar bahagia yang kadangkala diserikan juga dengan tawa dan airmata.

bercerita tentang rumah tangga,
my besties (which we call ourself as 5 sekawan) lewat teman sekuliyah dahulu, hampir kesemuanya telah mendirikan rumah tangga. hanya tinggal fatimatul husni (which best called as ton) seorang yang sedang menghitung hari bahagia menjelang mei nanti. congratulation my friend!

[credit picture: jah]

pasangan fatanah dan fadhil telah dikurniakan rezeki mereka.hampir tiga bulan barangkali...fathi, putera sulung yang menghiasi keindahan berkeluarga. tidak lama kemudian, pasangan hikmatul mabruk dan zainol abidin pula menyusul.



dari aunty ila dan uncle din...we do love you already!
be the best son okay!!we are waiting for you cuties...



doakan rezeki untuk kami pula, pasangan khadijah dan firdaus juga saya dan mr.soulmate. akan hadir permata dalam hidup kami suatu hari nanti. InsyaAllah :)

No comments: