::.Da' Sweet Friend Follows.::

Wednesday, November 26, 2008

friends

If you are a Chocolate you are the sweetest,
if you are a Teddy Bear you are the most huggable,

If you are a Star you are the Brightest,
and since you are my "FRIEND you are the "BEST"

saya di tag oleh sahabat saya (nanti ye bie, tiada gambar sebab lappy tiada)...juga dia telah memberi bunga kepada saya sempena lawatan singgah beliau di taman belakang apartmennya...saya sangat gembira and i'm flattered...:) jadi, saya ingin bercerita sedikit tentang persepsi saya tentang insan2 yang bernama sahabat atau kawan...

oh sebelum terlupa, the luvly lappy telah masuk hospital...berlaku gegaran pa
da skrin paparnya...kata a.najib (suami kepada k.umi,) mmg model lappyku itu sering mengalami masalah sedemikian...jadi natijahnya, kini saya berlayaran tidak menggunakan lappy pemberian (secara tak rasmi) mr.soulmate, sebaliknya menggunakan lappy adik ataupun mana2 PC yang available untuk digunakan...

ok, berbalik kepada persepsi saya tentang kawan;


1. kawan tu bukan macam main futsal,


2. kawan tu bukan macam main skate


3. kawan tu bukan macam main rugby


4. Kawan tu bukan macam pampers

5. kawan tu bukan macam barang kemas

6. kawan tu bukan macam pelangi

7. kawan tu bukan macam kereta


8. kawan tu bukan macam chipsmore,
kejap ade kejap takde

9. kawan tu bukan macam bank

10. lagi...habes, kawan tu macam ape? kawan tu macam awak semua laa...bile saya post entry kat sini korang baca sampai habis, korang faham dengan teliti...korang memang kawan saya...

walau apapun tanggapan orang tentang kawan, bagi saya kawan itu penting
hidup saya berseri dengan kawan, hidup saya takde sinar tanpa kawan...
mr.soulmate juga dulu kawan sebelum dia jadi insan istimewa dalam hidup saya...

seorang kawan akan bersama kawannya dalam apa jua ketika dan keadaan, kawan selalu menjadi cermin kepada kawan...terima kasih kepada semua kawan-kawan dan sahabat...
diri kalian sangat saya hargai...
saya selalu rindu dan sayang kawan-kawan saya..
saya doakan kalian semua bahagia, gembira dan ceria-ceria selalu:)

No comments: